TALCIOC ȘTIINȚIFIC – 2019, O MODALITATE DE A UNI OAMENI DE SUCCES SUB EGIDA ACELORAȘI SENTIMENTE

  • Lidia KULIKOVSKI, Conferențiar universitar
Keywords: Talcioc, știință, inovație, echipa Hasdeu, feedback, pasiune, colaborare, reuniune profesională, ateliere, expoziții, inovatori, povestași, Ignite-ști, cercetători.

Abstract

Talciocul științific „Rezultatele activității științifice 2018: suport teoretic și experimental procesului de implementare a inovației la BM” a avut ca scop scoaterea în evidență și promovarea, comunicarea rezultatelor științifice și ale inovațiilor anului 2018. Articolul pune în lumină caracterul și formatul inedit al evenimentului, pune în valoare caracterul coroborativ, cognitiv, experiențial, interactiv și starea pozitivă indusă publicului participant, profesionalismul bibliotecarilor implicați și trece în revistă ce noutăți a adus Talciocul în materie de organizare a evenimentelor profesionale, a evenimentelor de promovare și comunicare a succeselor. Toate acestea se bazează integral și direct pe feedbackul colectat în moduri inovative care te predispun să reacționezi, să răspunzi sau să inițiezi ceva, să nu fii indiferent. Articolul, doar în temeiul feedbackului colectat în cadrul Talciocului, a identificat un șir de caracteristici definitorii ale echipei Hasdeu, care au asigurat succesul evenimentului, concluzionând că succesul e previzibil atunci când oamenii echipei nu se văd pe ei înșiși drept obișnuiți, ci mai degrabă uniți printr-o idee (Oferim oportunități și provocări chișinăuienilor!) sau un aspect comun pe care îl consideră special (Suntem unici!).

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2020-06-04
How to Cite
KULIKOVSKI, Conferențiar universitar , L. (2020) “TALCIOC ȘTIINȚIFIC – 2019, O MODALITATE DE A UNI OAMENI DE SUCCES SUB EGIDA ACELORAȘI SENTIMENTE”, BIBLIOPOLIS, 72(1), pp. 53-63. Available at: http://ojs.hasdeu.md/index.php/bibliopolis/article/view/talciocBM (Accessed: 14April2021).
Section
Teorie și Practică

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>