DE LA LECTURĂ LA ÎNVĂȚARE: POTENȚIALUL ASCUNS AL BIBLIOTECILOR PUBLICE
Abstract
Bibliotecile publice au fost mereu considerate instituții esențiale de învățare în comunitățile lor, oferind lecturi de vară și oportunități inovatoare de învățare activă pentru copii, adolescenți și familii. În continuarea acestui efort, Biblioteca Municipală „B.P. Hasdeu” și-a dezvoltat și a extins oferta de vară, considerând oportun de a include, pe lângă programele de lectură, și învățarea interactivă. Pe parcursul anilor, biblioteca a oferit o atmosferă sigură de educare nonformală, cu oportunități unice și flexibile de implicare a copiilor, de învățare pentru adolescenți, cu experiențe de învățare pentru adulți. Vara anului 2019 a devenit ideală pentru a susține argumentul de trecere de la lectura de vară spre învățarea de vară prin recunoașterea faptului că există atât de „mult mai mult” decât doar lectura, pe care biblioteca o poate oferi comunității chișinăuiene.
Downloads
Copyright (c) 2021 BIBLIOPOLIS
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.