PARTENERIAT ÎNTRE BIBLIOTECĂ ŞI SOCIOLOGIE

  • Nadejda TROFIM, masterandă, USM
Keywords: bibliotecă, sociologie, parteneri

Abstract

     Ce este moi uşor: sâ educăm o cultură a lecturii pentru tineri sou sâ vindem blugi albaştri? Ce este mai simplu: să vindem cartofi fri sau să convingem oamenii să utilizeze serviciile unei biblioteci?
    A schimba comportamentul, atitudinile societăţii faţă de carte, literatură şi bibliotecă este adesea mai complicat decît a vinde pantofi, pizza ori chiar a realiza emisiuni televizate. Diferenţa de bază între acestea constă în scopul vinderii lor: într- un caz vindem materie cenuşie, intelect şi lucruri intangibile, iar în celălalt caz comercializăm gust, miros, plăcere tangibilă.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2021-07-02
How to Cite
TROFIM, masterandă, USM, N. (2021) “PARTENERIAT ÎNTRE BIBLIOTECĂ ŞI SOCIOLOGIE”, BIBLIOPOLIS, 31(3), pp. 32-35. Available at: https://ojs.hasdeu.md/index.php/bibliopolis/article/view/750 (Accessed: 23November2024).
Section
Teorie și Practică