FORMAREA ERUDIȚIEI: RELAȚIA DINTRE CAPACITĂȚILE ACADEMICE, PRACTICILE PEDAGOGICE ÎN DEZVOLTARE ȘI DESIGNUL BIBLIOTECII

  • Jill BEARD, director adjunct al Bibliotecii universitare, Universitatea Bournemouth, Bournemouth, Marea Britanie
  • Penny DALE, şef al secţiunii Bibliotecii, Universitatea Bournemouth, Bournemouth, Marea Britanie
Keywords: erudiție, capacități academice, Biblioteca Municipală

Abstract

          Acest articol analizează felul în care designul bibliotecilor contribuie la formarea unui şir com- plex şi evolutiv de capacităţi academice şi practici pedagogice în dezvoltare. Articolul analizează şi contribuţia pe care aceste capacităţi o au asupra studenţilor care învaţă într-un mediu din ce în ce mai digitalizat. Pentru a căpăta competenţe academice, studenţii au nevoie de biblioteci care ţin cont de „ceea ce face studentul” (Biggs, 2007) şi de stiluri alternative de învăţare. Pe măsură ce per- sonalul academic dezvoltă activităţi didactice digitale inovatoare, sălile bibliotecilor trebuie să fie adaptatenoilorposibilităţi de învăţare.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2020-06-15
How to Cite
BEARD, director adjunct al Bibliotecii universitare, Universitatea Bournemouth, Bournemouth, Marea Britanie , J. and DALE, şef al secţiunii Bibliotecii, Universitatea Bournemouth, Bournemouth, Marea Britanie , P. (2020) “FORMAREA ERUDIȚIEI: RELAȚIA DINTRE CAPACITĂȚILE ACADEMICE, PRACTICILE PEDAGOGICE ÎN DEZVOLTARE ȘI DESIGNUL BIBLIOTECII”, BIBLIOPOLIS, 37(5), pp. 130-136. Available at: https://ojs.hasdeu.md/index.php/bibliopolis/article/view/165 (Accessed: 23December2024).
Section
Teorie și Practică