Confuzii terminologice

  • Genoveva SCOBIOALĂ, manager Departamentul Marketing
Keywords: Managementul, comunicare şi colaborare, Biblioteca Municipală

Abstract

    Managementul, funcţie fără de care nu poate activa eficient nici o bibliotecă, implică unele tehnici care interferează mai multe tipuri de activităţi: marketing, relaţii publice, reclamă, promovare ş.a., dar care împreună au acelaşi scop principal - stabilirea şi menţinerea imaginii bibliotecii prin comunicare şi colaborare cu publicul, urmărind în permanenţă extinderea segmentului de utilizatori.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2021-05-20
How to Cite
SCOBIOALĂ, manager Departamentul Marketing, G. (2021) “Confuzii terminologice”, BIBLIOPOLIS, 11(3), pp. 21-23. Available at: https://ojs.hasdeu.md/index.php/bibliopolis/article/view/676 (Accessed: 15November2024).
Section
Teorie și Practică

Most read articles by the same author(s)