CE SE ÎNTÂMPLĂ ÎN CREIERUL COPILULUI CÂND ÎI CITIM POVEȘTI: CONCLUZIILE UNUI STUDIU

„Vreau cei trei urși!”

  • Anya Kamenetz
Keywords: lectură, povești, copii, studiu, dezvoltare, parenting

Abstract

     În prezent, părinții, profesorii, bibliotecarii au numeroase opțiuni atunci când vine vorba de îndeplinirea acestei solicitări. Poți să citești o carte cu poze, să creezi un desen animat, să asculți un audiobook… există și alte opțiuni dar studiul efectuat a vizat exact cele trei opțiuni listate: o carte cu poze, un film animat, carte audio.

     Un studiu recent publicat oferă o perspectivă asupra a ceea ce se poate întâmpla în interiorul creierului copiilor mici în fiecare din aceste situații. Și, spune cercetătorul, dr. John Hutton, există un efect aparent „Goldilocks” – unele povestiri ar putea fi „prea reci” pentru copii, în timp ce altele sunt „prea fierbinți”. Și, desigur, unele sunt doar „corecte”.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2020-06-05
How to Cite
Kamenetz, A. (2020) “CE SE ÎNTÂMPLĂ ÎN CREIERUL COPILULUI CÂND ÎI CITIM POVEȘTI: CONCLUZIILE UNUI STUDIU: „Vreau cei trei urși!””, BIBLIOPOLIS, 72(1), pp. 47-48. Available at: https://ojs.hasdeu.md/index.php/bibliopolis/article/view/povestipentrucopii (Accessed: 15November2024).
Section
Studii și Cercetări