UTILIZATORI ÎN CĂUTAREA BIBLIOTECILOR, BIBLIOTECI ÎN CĂUTAREA UTILIZATORILOR

  • Ludmila PÂNZARU

Аннотация

     Una din regulile tehnicii de vînzare aplicată în comerţul cu amănuntul spune că pentru a vinde marfa, este inutil să aştepţi pînă clientul va intra în librărie, din contra, trebuie să te duci în întîmpinarea lui, să-l cauţi. Lansarea unor activităţi ca „Lecturile verii" sau „Cartierul citeşte o carte", deschiderea paginilor personalizate, publicarea listelor bibliografice pentru diferite categorii de utilizatori, oferirea unui serviciu de referinţă online reprezintă atît soluţii pentru a ridica rata frecvenţei bibliotecii, cît şi rezultatul utilizării unor experienţe din sectorul comercial, adoptate de biblioteci. Ce ar trebui să facem în cazul cînd utilizatorul nu vine la bibliotecă?

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2020-06-29
Как цитировать
PÂNZARU, L. (2020) «UTILIZATORI ÎN CĂUTAREA BIBLIOTECILOR, BIBLIOTECI ÎN CĂUTAREA UTILIZATORILOR», BIBLIOPOLIS, 21(1), сс. 19-20. доступно на: https://ojs.hasdeu.md/index.php/bibliopolis/article/view/286 (просмотрено: 25ноябрь2024).
Раздел
Articole

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)