FORMAREA ERUDIȚIEI: RELAȚIA DINTRE CAPACITĂȚILE ACADEMICE, PRACTICILE PEDAGOGICE ÎN DEZVOLTARE ȘI DESIGNUL BIBLIOTECII

  • Jill BEARD, director adjunct al Bibliotecii universitare, Universitatea Bournemouth, Bournemouth, Marea Britanie
  • Penny DALE, şef al secţiunii Bibliotecii, Universitatea Bournemouth, Bournemouth, Marea Britanie

Аннотация

          Acest articol analizează felul în care designul bibliotecilor contribuie la formarea unui şir com- plex şi evolutiv de capacităţi academice şi practici pedagogice în dezvoltare. Articolul analizează şi contribuţia pe care aceste capacităţi o au asupra studenţilor care învaţă într-un mediu din ce în ce mai digitalizat. Pentru a căpăta competenţe academice, studenţii au nevoie de biblioteci care ţin cont de „ceea ce face studentul” (Biggs, 2007) şi de stiluri alternative de învăţare. Pe măsură ce per- sonalul academic dezvoltă activităţi didactice digitale inovatoare, sălile bibliotecilor trebuie să fie adaptatenoilorposibilităţi de învăţare.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2020-06-15
Как цитировать
BEARD, director adjunct al Bibliotecii universitare, Universitatea Bournemouth, Bournemouth, Marea Britanie , J. и DALE, şef al secţiunii Bibliotecii, Universitatea Bournemouth, Bournemouth, Marea Britanie , P. (2020) «FORMAREA ERUDIȚIEI: RELAȚIA DINTRE CAPACITĂȚILE ACADEMICE, PRACTICILE PEDAGOGICE ÎN DEZVOLTARE ȘI DESIGNUL BIBLIOTECII», BIBLIOPOLIS, 37(5), сс. 130-136. доступно на: https://ojs.hasdeu.md/index.php/bibliopolis/article/view/165 (просмотрено: 22ноябрь2024).
Раздел
Teorie și Practică