PARTENERIAT ÎNTRE BIBLIOTECĂ ŞI SOCIOLOGIE

  • Nadejda TROFIM, masterandă, USM

Аннотация

     Ce este moi uşor: sâ educăm o cultură a lecturii pentru tineri sou sâ vindem blugi albaştri? Ce este mai simplu: să vindem cartofi fri sau să convingem oamenii să utilizeze serviciile unei biblioteci?
    A schimba comportamentul, atitudinile societăţii faţă de carte, literatură şi bibliotecă este adesea mai complicat decît a vinde pantofi, pizza ori chiar a realiza emisiuni televizate. Diferenţa de bază între acestea constă în scopul vinderii lor: într- un caz vindem materie cenuşie, intelect şi lucruri intangibile, iar în celălalt caz comercializăm gust, miros, plăcere tangibilă.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2021-07-02
Как цитировать
TROFIM, masterandă, USM, N. (2021) «PARTENERIAT ÎNTRE BIBLIOTECĂ ŞI SOCIOLOGIE», BIBLIOPOLIS, 31(3), сс. 32-35. доступно на: https://ojs.hasdeu.md/index.php/bibliopolis/article/view/750 (просмотрено: 23ноябрь2024).
Раздел
Teorie și Practică